Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах

Мета: засвоїти поняття про відокремлені обставини,  аналізувати й конструювати речення з відокремленими членами речення, виразно їх читати, використовувати такі речення в мовленні, з’ясовувати синтаксичну роль та виражальні можливості; знаходити й обґрунтовувати вивчені пунктограми; правильно ставити розділові знаки при відокремлених обставинах; поліпшувати навички редагування текстів, збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мовлення й логічне мислення школярів; формувати мовленнєву, рфографічну та стилістичну компетентності; розвивати творчі здібності чнів; виховувати почуття любові до рідної мови, зацікавити учнів радиціями і звичаями свого народу.

Перегляньте відео:



Вивчіть теорію параграф 36.
Виконайте вправи 423, 424, 425



Немає коментарів:

Дописати коментар

I)