Мета: допомогти учням осмислити проблеми та ідеї
твору, з’ясувати їхні багатство й глибину, естетичну привабливість;
розвивати навички виділення елементів композиції, сюжету, характеризування
образів, їх порівняння; поглиблювати вміння висловлювати власне ставлення до
вчинків, морального вибору героїв; виховувати тверді моральні переконання,
повагу до мистецтва та митців.
Перегляньте відео:
— Розкажіть про історичні події, що відбувалися
в Україні в період життя Марусі Чурай.
— Як, на вашу думку, вони впливали на
становлення духовного світу дівчини?
— Чи можна сказати, що Маруся стояла осторонь
визвольних змагань свого народу, адже вона не бере участі у війні?
— У чому виявляється її суспільна активність?
— Знайдіть
у тексті твору
виступ Івана Іскри
перед суддями на захист Марусі та універсал Богдана Хмельницького
аналогічного змісту.
— Як сама Маруся Чурай бачить місце людини в
житті свого народу?
— Визначте
громадянську позицію тих
героїв, діяльність яких вона схвалює, і тих, чию поведінку
вважає аморальною.
— Як
героїня реагує на ті криваві
події, що принесли
горе на рідну землю? Пригадайте
її роздуми та емоції при вигляді зруйнованих сіл, сплюндрованого Києва,
втікачів з Волині,
що вмирають з
голоду.
— Чи залишилася б у пам’яті стількох поколінь
Маруся Чурай, якби вона стояла осторонь життя свого народу, його боротьби за
волю і державність?
Опрацюйте 216 сторінку підручника.
Підготуйте цитати для характеристики образу Марусі Чурай.
Пройдіть тестування: join.naurok.ua
Код доступу: 878191
Немає коментарів:
Дописати коментар