Природа і людина у творі. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей

Мета (формувати компетентності): предметні (визначати основні проблеми, порушені в „Лісовій пісні”; розкривати фольклорну основу; характеризувати образи; порівнювати образи Мавки й Килини; уміти показати на прикладах з тексту духовну бідність Килини й матері Лукаша, їхню меркантильність, байдужість до краси, природи, мистецтва; розкривати красу глибокого почуття, антигуманність меркантильності та користолюбства); ключові (уміти знаходити та систематизувати інформацію з різних джерел для виконання навчальних завдань; усвідомлювати значення етичних норм в особистому та суспільному житті, прагнути їх дотримуватися; уміти пов'язувати події художнього твору з реальним життям і робити висновки; логічно висловлювати власні думки; давати оцінку героям, використовуючи навички критичного мислення; критично оцінювати результати людської діяльності в природному середовищі); загальнокультурні (усвідомлювати кохання як життєствердне почуття, джерело творчої сили, що стимулює духовне піднесення, збагачення

Перегляньте презентацію:


Запишіть характеристику образу Мавки до зошита сторінка 227
Вивчити напам'ять останній монолог Мавки
ОСТАННІЙ МОНОЛОГ МАВКИ ІЗ ДРАМИ-ВЕЄРІЇ "ЛІСОВА ПІСНЯ"
(ЛЕСЯ УКРАЇНКА).

О, не журися за тіло!
Ясним, вогнем засвітилось воно,
чистим, палючим, як добре вино,
вільними іскрами вгору злетіло.
Легкий, пухкий попілець
ляже, вернувшися, в рідну землицю, —
стане початком тоді мій кінець.
Будуть приходити люди,
вбогі й багаті, веселі й сумні,
радощі й тугу нестимуть мені,
їм промовляти душа моя буде.
Я обізвуся до них
шелестом тихим вербової гілки,
голосом ніжним тонкої сопілки,
смутними росами з вітів моїх.
Я їм тоді проспіваю
все, що колись ти для мене співав,
ще як напровесні тут вигравав,
мрії збираючи в гаю..
Грай же, коханий, благаю!

Немає коментарів:

Дописати коментар

I)