Мотив самотності людини. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень «Інфанта» «Блакитна Панна»

Мета (формувати компетентності): предметні (знати основне про творчу біографію М. Вороного, маніфест символістів; розуміти природу символу в поезіях; характеризувати специфіку символістської дійсності; аналізувати основні мотиви у віршах М. Вороного; висловлювати власну думку про природу й мистецтво; визначати жанр твору, ключові риси символістської поетики; пояснювати смислову й настроєву значущість зорових, кольорових, тактильних образів); ключові (знаходити потрібну інформацію; творчо використовувати довідкові матеріали, словники для поглиблення знань про символізм у літературі й мистецтві; сприймати й розуміти естетику образного слова, його значення для розвитку естетичного смаку, естетичної розвиненості людини); загальнокультурні (усвідомлювати красу поетичного слова, його здатність об'єднувати людей роздумами над вічними проблемами життя).


Перегляньте відео:


Опрацюйте сторінки 235-239
Виконайте завдання 1, 2, 3.
Вивчіть напам'ять "Блакитна панна"

Немає коментарів:

Дописати коментар

I)